Sitemizin alt kısmında yer alan bültenimize kayıt olarak, yeni ürün ve kampanyalarımızdan ilk siz haberdar olursunuz.
ALIŞVERİŞ / ÜRÜN
Kampanyalardan nasıl haberdar olabilirim ?
Ürün Kullanım talimatlarına nasıl ulaşabilirim ?
Ürün kullanım bilgilerine ürün sayfalarından ve katalog sekmesinden ulaşabilirsin. Ek olarak her siparişle birlikte ürün katalogu da gönderiyoruz.
ÜRÜNLERİ BAŞKA NERELERDEN SATIN ALABİLİRİM ?
Sitemiz dışında Trendyol ve Hepsiburada platformlarından da ürünlerimize ulaşabilirsin.
ÜRÜNLERİN SON KULLANIM TARİHİ NEDİR ?
Ürünlerin son kullanım tarihleri şişelerin üzerinde belirtilmektedir. Açıldıktan sonra 1 sene içerisinde kullanılmaları gerekmektedir.
ÜRÜNLERİ NASIL MUHAFAZA ETMELİYİM ?
Ürünleri direkt ışığa ve sıcağa maruz kalmayacak şekilde oda koşullarında muhafaza edebilirsin.
Sipariş ve Teslimat
Siparişimle ilgili bir sorum var. Size nasıl ulaşabilirim ?
Bize ulaşın sayfasında yer alan formu doldurarak bize ulaşabilirsin. İletişim birimimiz en kısa zamanda dönüş yapacaktır.
Sipariş vermek için üye olmalı mıyım ?
Sitemize üye olmadan da sipariş verebilirsin. Bu noktada tek ihtiyacın olan e-posta adresin. Dilediğin zaman üyelik işlemlerini tamamlayabilir, kayıtlı adres özelliği sayesinde bir sonraki alışverişini daha hızlı bir şekilde tamamlayabilirsin.
Siparişim ne zaman kargoya teslim edilir ?
Sipariş edilen ürünler çoğunlukla siparişi takip eden iş günü içinde kargoya teslim edilir. Bulunduğun bölgeye ve kargo şubelerindeki yoğunluğa bağlı olarak genellikle 1-3 iş günü içinde siparişin adresine teslim edilir.
Hangi kargo firmalarıyla çalışıyorsunuz ?
HepsiJet ile çalışıyoruz.
Ne kadar kargo ücreti öderim ?
Sitemizden yapacağın tüm alışverişlerde kargo ücretsiz.
KARGOMU NASIL TAKİP EDERİM ?
Paketin kargoya teslim edildikten sonra gönderi takip numaran e-posta ve SMS yoluyla sana iletilir. Kargo firmasının web sitesinden kargonun nerede olduğunu takip edebilirsin.
İade ve Değişim
İade politikanız nedir ?
Açılmamış, kullanılmamış ürünleri teslim tarihinden itibaren 30 gün içinde iade edebilirsin. Sayılan koşullara uymayan iadeler kabul edilmeyerek karşı ödemeli olarak geri gönderilir.
İade yaparken ücret öder miyim ?
İade işlemleri tamamen ücretsiz.
Siparişimi iptal edebilir veya değişiklik yapabilir miyim ?
Siparişin henüz kargoya verilmediyse iptal işlemi gerçekleştirebilirsin, ancak sipariş içeriğinde değişiklik yapamazsın. Eğer yanlış ürün sipariş ettiysen, işlemi iptal etmeni ve doğru ürünü sipariş etmeni öneririz.
Satın aldığım ürünü nasıl iade ederim ?
Hesabına giriş yaparak siparişlerini görebilir ve iade talebi oluşturabilirsin. 30 günü aşan iade talepleri ne yazık ki reddedilecektir.
Ürün kutusunu attım. İade gerçekleştirebilir miyim ?
Evet. Ürünleri zarar görmeyecek şekilde farklı bir ambalaja koyarak bize ulaştırabilirsin.
Ödeme ve Güvenlik
Hangi ödeme yöntemlerini kabul ediyorsunuz ?
VISA, Mastercard, AMEX kredi kartları veya iyzico kolay ödeme ile alışveriş yapabilirsin.
Kapıda ödeme imkanı var mı ?
Kapıda ödeme seçeneğimiz bulunmuyor.
Ödeme yapmak güvenli mi ?
Web sitemizin ödeme altyapısı Türkiye’nin bu konudaki önde gelen şirketlerinden iyzico tarafından sağlanıyor. Kredi kartı bilgilerin hiçbir şekilde olalab.com.tr veya ona hizmet veren şirketlerin sunucularında tutulmuyor. Bu şekilde ödemeye yönelik tüm işlemlerin olalab.com.tr arayüzü üzerinden banka ve bilgisayarın ya da telefonun arasında gerçekleşmesi sağlanıyor.
Kişisel bilgilerim güvende olacak mı ?
Kesinlikle. Müşteri bilgilerini Üyelik Sözleşmesi uyarınca gizli tutuyoruz. Bu bilgiler yalnızca resmi makamlarca talep edildiği takdirde ve yürürlükteki emredici mevzuat hükümleri gereğince açıklama yapmak zorunda olunan durumlarda açıklanır.